Dolgozzunk együtt
Vedd kölcsön a 190 ezres követőtáboromat és a szakértői státuszomat a saját márkád erősítéséhez
Akikkel már együtt dolgoztam:
Én is ebben a cipőben járok, ezért tudom:
Keményebb a harc a követőid figyelméért (ha nem akarsz elveszni két kutyás videó között), mint valaha
- Kellően szórakoztatónak kell lenned (ami valljuk be, sok - unalmasnak tűnő - témánál igazi kihívás)
- Kellően igényesnek kell lenned. Hiába csak egy 5-10 másodperces reels videó, nem kommunikálhatja rólad azt, hogy gagyi vagy
- Kellően tudatosnak kell lenned és nem áraszthatod el a követőidet random, hozzád nem kapcsolható tartalmakkal
- Kellően rendszeresnek kell lenned, és legyünk őszinték: ez a legnagyobb próbatétel mind közül. FOLYTON tartalmat gyártani kimerítő
Én azt mondom, együtt jó csapat lennénk.
Milyen hasznod lehet ebből?
Mutassuk meg együtt, hogy a te cégednek is fontos a mentális egészség
Brandépítés
Juss el általam több emberhez, ráadásul olyan emberekhez, akik az életüket tudatosan élik, tudatosan hoznak döntéseket, így akár ideális célközönség is válhat belőlük.
Edukáció
Az edukatív tartalmakkal azt közvetíted a márkádról, hogy elkötelezett vagy az üzeneted és víziód minél széleskörűbb bemutatása mellett.
Társadalmi felelősségvállalás
Járj elöl jó példával és tűnj ki a piacod többi szereplője közül azzal, hogy megmutatod, a te céged foglalkozik az emberek lelkével és a mentális egészséggel.
Ilyenkor jön az, hogy...
"Az én márkámhoz nehezen tudom elképzelni, hogyan passzolhat..."
Megmutatom példákon keresztül, milyen kreatív együttműködésekben vettem már részt.
Snickers
A sikítás jótékony hatása
A Snickers új Creamy terméke kapcsán egy olyan kampányt indított el a márka, ahol a stresszkezelés fontosságára hívják fel a figyelmet.
Ennek kapcsán kértek fel engem, hogy készítsek posztokat, videókat a témában illetve szólaljak meg szakértőként a témában az általuk készített cikkekben, illetve tartottam a Snickers dolgozóknak egy workshopot a témában
Libresse menstruálmatlanság kampány
A Libresse kutatást végzett arról, hogy menstruáció alatt jelentős mértékben rosszabb a nők alvásminősége, aminek az okait kutatták.
Head&Shoulders CSR kampány
A Head&Shoulders CSR programjában a Hintalovon Gyermekjogi Szervezet által létrehozott NEMECSEK Programot támogatta, fellépve a gyermekkori bántalmazás ellen. Ennek keretén belül beszéltem az iskolai zaklatás káros hatásairól és megelőzéséről.
Velux
Kutatások alapján edukatív posztokat készítettem a fény hatásáról az ember mindennapjaira (cirkadián ritmus, szorongáscsökkentés, stb.) Itt az együttműködés része volt szakértői cikk készítése is.
Kedvet kaptál?
Hozzuk össze az én témámat és a te márkádat egy ütős üzenetté.
Fontos!
Terméket nem promózok, csak segítek felkarolni a mentális egészség témát, aminek a keretén belül említem a márkádat.
Ha szeretnél felkérni hasonló szakmai együttműködésre, részt vennél hasonló kezdeményezésben, akkor töltsd ki a lenti űrlapot.
Az alábbi információkat rendelkezésre bocsátva megkönnyíted számunkra a kérésed feldolgozását és meggyorsíthatod a folyamatot.
Minden megkeresésre pár munkanapon belül válaszolunk.