csatlakozz az Éntervező klubhoz most 20% kedvezménnyel november 25-ig⚡️ >>> CSATLAKOZOM

A kedvezmény eltűnik ekkor: 

nap
óra
perc
másodperc

Dolgozzunk együtt

Vedd kölcsön a 190 ezres követőtáboromat és a szakértői státuszomat a saját márkád erősítéséhez

Akikkel már együtt dolgoztam:

fuller-bianka-pszichologus-onismeret-entervezo
fuller-bianka-pszichologus-onismeret-entervezo
fuller-bianka-pszichologus-onismeret-entervezo
fuller-bianka-pszichologus-onismeret-entervezo
fuller-bianka-pszichologus-onismeret-entervezo

Én is ebben a cipőben járok, ezért tudom:

Keményebb a harc a követőid figyelméért (ha nem akarsz elveszni két kutyás videó között), mint valaha

Én azt mondom, együtt jó csapat lennénk.

Milyen hasznod lehet ebből?

Mutassuk meg együtt, hogy a te cégednek is fontos a mentális egészség

Brandépítés

Juss el általam több emberhez, ráadásul olyan emberekhez, akik az életüket tudatosan élik, tudatosan hoznak döntéseket, így akár ideális célközönség is válhat belőlük.

Edukáció

Az edukatív tartalmakkal azt közvetíted a márkádról, hogy elkötelezett vagy az üzeneted és víziód minél széleskörűbb bemutatása mellett.

Társadalmi felelősségvállalás

Járj elöl jó példával és tűnj ki a piacod többi szereplője közül azzal, hogy megmutatod, a te céged foglalkozik az emberek lelkével és a mentális egészséggel.

Ilyenkor jön az, hogy...

fuller-bianka-pszichologus-onismeret-entervezo

"Az én márkámhoz nehezen tudom elképzelni, hogyan passzolhat..."

Megmutatom példákon keresztül, milyen kreatív együttműködésekben vettem már részt.

Snickers

A sikítás jótékony hatása

A Snickers új Creamy terméke kapcsán egy olyan kampányt indított el a márka, ahol a stresszkezelés fontosságára hívják fel a figyelmet.

Ennek kapcsán kértek fel engem, hogy készítsek posztokat, videókat a témában illetve szólaljak meg szakértőként a témában az általuk készített cikkekben, illetve tartottam a Snickers dolgozóknak egy workshopot a témában

Libresse menstruálmatlanság kampány

A Libresse kutatást végzett arról, hogy menstruáció alatt jelentős mértékben rosszabb a nők alvásminősége, aminek az okait kutatták.

Head&Shoulders CSR kampány

A Head&Shoulders CSR programjában a Hintalovon Gyermekjogi Szervezet által létrehozott NEMECSEK Programot támogatta, fellépve a gyermekkori bántalmazás ellen. Ennek keretén belül beszéltem az iskolai zaklatás káros hatásairól és megelőzéséről.

Velux

Kutatások alapján edukatív posztokat készítettem a fény hatásáról az ember mindennapjaira (cirkadián ritmus, szorongáscsökkentés, stb.) Itt az együttműködés része volt szakértői cikk készítése is.

OTP

Az OTP-vel a pénzügyi tudatosságról és a fiatalok pénzügyi kilátástalanságáról, jövőtől való szorongásáról kezdtünk el tartalmakat gyártani. Itt az együttműködés része volt egy BrainBar-os előadás, illetve nyilatkoztam a Telexnek.

Kedvet kaptál?

Hozzuk össze az én témámat és a te márkádat egy ütős üzenetté.

Fontos!

Terméket nem promózok, csak segítek felkarolni a mentális egészség témát, aminek a keretén belül említem a márkádat.

Ha szeretnél felkérni hasonló szakmai együttműködésre, részt vennél hasonló kezdeményezésben, akkor töltsd ki a lenti űrlapot.

Az alábbi információkat rendelkezésre bocsátva megkönnyíted számunkra a kérésed feldolgozását és meggyorsíthatod a folyamatot.

Minden megkeresésre pár munkanapon belül válaszolunk.

Neved(Kötelező)
Több fájlt is hozzáadhatsz, egyesével max. 50MB méretig.
Dobd a fájlt ide, vagy
Engedélyezett fájl típusok: jpg, png, gif, pdf, doc., Max. file size: 50 MB.
    Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.